top of page

Магальський ліцей імені Григорія Нандріша

  • Фото автораПартіка Аурелія Петрівна, ЗДНВР

Тиждень початкових класів

Відповідно до плану роботи Магальського ліцею на 2022-2023 н.р., на виконання наказу по Магальському ліцею від 02.09.2022 №132 «Про проведення тижня початкових класів», з метою активізації творчої діяльності педагогічних працівників, виявлення і поширення сучасних технологій та моделей навчання й виховання молодших школярів, розвитку та стимулювання співробітництва між педагогами початкової школи, розширення знань учнів з предметів, формування вміння і бажання вчитися, виховання почуття патріотизму та національної гордості, сприяння розвитку творчих здібностей учнів упродовж 19-23.09.2022 р. в ліцеї було проведено тиждень початкових класів.

Найважливішим завданням сучасної початкової школи є розвиток пізнавальної активності школярів, формування у них допитливості, бажання пізнавати нове. Збільшення навчального навантаження на уроках примушує вчителя замислитися над тим, як підтримувати інтерес молодших школярів до навчання.

Одним з найбільш дієвих способів формування нового ставлення до навчання і пізнання є проведення предметних тижнів у початковій школі.

Було сплановано і проведено заходи як теоретичні (виступи вчителів, звіти вчителів, які атестуються тощо), так і практичні (уроки, конкурси, вікторини, виховні заходи, проєкти, ранкове коло)

Мета Тижня початкової школи полягає в тому, щоб допомогти вчителю зрозуміти ідеологію змін в освіті, на практиці забезпечити плідну співпрацю вчителів, батьків та дітей на засадах взаємної довіри й поваги, бути готовими до інновацій, застосовуючи компетентнісний підхід, а також посилити інтерес учнів до певного предмета, виявити і розвинути дитячі здібності, презентувати нові форми, моделі, технології організації навчання та змістовного дозвілля учнів.

Форми реалізації цієї мети спрямовані на виявлення найбільш творчих учителів, обдарованих учнів; на узагальнення кращого педагогічного досвіду, інноваційних педагогічних технологій; на з’ясування методичних умов, що забезпечують успішну діяльність учителів.

Формула Нової української школи складається з дев’яти

ключових компонентів:

1. Новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві

2. Умотивований вчитель, який має свободу творчості й розвивається професійно

3. Наскрізний процес виховання, який формує цінності

4. Децентралізація та ефективне управління, що надасть школі реальну автономію

5. Педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем та батьками

6. Орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм

7. Нова структура школи, яка дає змогу добре засвоїти новий зміст і набути компетентності для життя

8. Справедливий розподіл публічних коштів, який забезпечує рівний доступ усіх дітей до якісної освіти

9. Сучасне освітнє середовище, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання учнів, освітян, батьків не лише в приміщенні навчального закладу

Наша школа - це навчальний заклад, що сприяє духовному збагаченню особистості, створенню умов для самореалізації учителів та учнів у різних видах творчої діяльності, задоволення їх потреб та інтересів, вихованню духовної культури та формуванню національної свідомості.

Цікаво, весело та пізнавально для молодших школярів пройшов Тиждень початкових класів.

Відкриття відбулося на шкільній лінійці учнів початкової школи, де всіх присутніх ознайомили з планом проведення тижня початкових класів. І вже по завершенню тижня можна сказати, що сподівання учасників на отримання позитивних емоцій справдилися.

Кожен день мав певне спрямування:

1. Урочиста лінійка. Ознайомлення з планом роботи на тиждень.Керівник м/о вчителів початкових класів

2. Година поезії. Конкурс на кращого читця віршів. Вчителі 1-4-х класів

3. Відкритий урок з румунської мови в 2-Б класі. Тімчук Л.В.

4. Конкурс малюнків «Мій улюблений казковий герой» (1-4 класи)

ДЕНЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

1. Показовий урок української мови в 2-А класі. Барвінська К.В.

2. Ребуси і кросворди “ Розвивайся, звеселяйся”. Вчителі 1-4 класів

3. Мовні загадки на перерві. Вчителі 1-4 класів

ДЕНЬ МАТЕМАТИКИ

1. Математична розвага «Усний рахунок із задоволенням» (1-4 класи). Вчителі 1-4 класів

2.Конкурс стіннівок «Розумні та кмітливі» (3-4 класи). Вчителі 3-4 класів

3. Показовий урок у 4-А класі. Мертікар Ф.М.

ДЕНЬ ПРИРОДИ

1. Калейдоскоп «Свята осіннього календаря» (1класи). Вчителі 1-х класів. Гостюк М.Т.,Катаранчук Г.К.

2. Показовий урок у 4-Б класі. Прокопчук А.О.

3. Виставка плакатів і малюнків “Бережи природу». Вчителі 1-4 класів

ДЕНЬ ТВОРЧОСТІ

1. Веселі розваги на свіжому повітрі. Вчителі 1-4 класів

2. Флешмоб «Ой у лузі червона калина». Кельбя О.І.

3.Підведення підсумків тижня. Нагородження переможців.

Вчителі вдало поєднали традиційні форми і методи роботи із сучасними Основним дидактичним методом заходів було обрано діяльнісний метод навчання, застосовано мультимедійне обладнання.

Використовували роботу в групах, клоуз-тест, ситуативну гру, проведення дослідів, роботу з картами, тлумачним словником.

Визначити роботу вчителів початкових класів з підготовки та проведення предметного тижня як таку, що відповідає науково-методичним принципам, сучасним дидактичним вимогам, сумісній праці школи та сім’ї з розвитку інтелекту та творчих здібностей кожної особистості, сприяє формуванню умінь учнів працювати в колективі.

Тиждень вдався та був насиченим.



bottom of page