top of page

Магальський ліцей імені Григорія 
Нандріша

Умови доступності школи для осіб

з особливими освітніми потребами

         З метою забезпечення реалізації прав і задоволення потреб інвалідів нарівні з іншими громадянами, поліпшення умов їх життєдіяльності, згідно з «Конвенцією про права інвалідів», постановою від 1 серпня 2012 р. № 706 кабінету міністрів України  про державну цільову програму “Національний план дій з реалізації Конвенції про права інвалідів” на період до 2020 року, з метою забезпечення безперешкодного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями до об'єктів соціальної інфраструктури та на виконання указу Президента України № 900/2005 «Про першочергові заходи щодо створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями», на виконання  вимог Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» в Магальській ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Григорія Нандріша створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі й дітей з інвалідністю, забезпечення їх безперешкодним доступом до всіх приміщень школи, а саме:
•    у наявності пандус з боку центрального входу ;
•    сходинки для організації безпечного переміщення дітей обладнані поручнями;
•    надаються освітні послуги за індивідуальною формою.
     Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, парти – кольору натурального дерева; класні дошки темно-зеленого кольору, стелі, двері, віконні рами – білі. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення – люмінесцентних ламп. У закладі дотримується повітряно – тепловий режим. Приміщення  обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).
    Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка навчально – виховного процесу.
       Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.
       Територія, будівлі, приміщення належно художньо-естетично оформлені.
       Заклад забезпечений необхідними навчальними площами.

Умови доступності школи для осіб
з особливими освітніми потребами

bottom of page