top of page

Магальський ліцей імені Григорія Нандріша

  • Фото автораНіка Інна Іванівна, директор

8 лютого 2022 - день безпечного інтернету

День безпечного Інтернету — щорічне світове свято для всіх користувачів Інтернету. Всі об’єднуються, щоб надихнутися для позитивних змін онлайн, підвищити освіченість з питань безпеки онлайн.

Тема Дня безпечного Інтернету цього року — „Разом для найкращого Інтернету” надихає всіх приєднуватися до руху та використовувати найкращий потенціал Інтернету для об’єднання людей.

Ми закликаємо всіх пам’ятати та дотримуватися правил безпечної поведінки у мережі.

Нагадуємо про основні правила безпечної поведінки у мережі Інтернет.

• Захищайте свої дані. Використовуйте надійні паролі та не повідомляйте їх нікому. Не пишіть в Інтернеті дані, які можуть використати зловмисники: домашню адресу, номер мобільного тощо.

• Навчіться захищатися від вірусів. Надавайте перевагу офіційним сайтам, коли завантажуєте програми. Не відкривайте підозрілі листи, ніколи не переходьте за посиланням та не завантажуйте додатки з таких листів.

• Пам’ятайте! Коли ви розмістили інформацію в Інтернеті, ви втрачаєте над нею контроль. Видалення матеріалу та його копій практично неможливе. Подумайте двічі, перш ніж поширити будь-яку інформацію. Як і в житті, потрібно думати про наслідки того, що говориш.

• Пам’ятайте, що ваші профілі у соціальних мережах це ваше обличчя, і навіть якщо ваш профіль закритий, до нього завжди має доступ певне коло людей, які можуть розповсюдити чи не навмисно поділитися вашою інформацією.

• Перевіряйте! Ви маєте достеменно знати, кому надаєте інформацію, а також, як і з якою метою вона буде використана.

• Думайте! Чи варто розміщувати інформацію, якщо ви не знаєте, як її використають і чи це не зашкодить вам чи близьким?

• Перед публікацією інформації в мережі, пам’ятайте правило 4Б від Олени Черних: інформація, опублікована у відкритому доступі онлайн, може стати доступною:

Будь-де, Будь-кому, Будь-коли, і, на жаль, може бути використана з будь-якою метою.




bottom of page